Dodací podmínky

Zboží bude vyexpedováno dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího v co nejkratším možném termínu. Produkty, které jsou skladem, zasíláme obvykle do 3-5 pracovních dnů. U zboží na objednávku se expedice odvíjí od termínu dodání, který je uveden u každého výrobku. Termínem dodání se rozumí doba od objednání resp. zaplacení do expedice u prodávajícího. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím musí obsahovat daňový doklad, návod na používání výrobku v českém jazyce. Prodejce může na vyžádání zákazníka i dodatečně zaslat daňový doklad na adresu, která je uvedena v objednávce

Dopravu v rámci Plzně a okolí (do 10 km) - zajišťuje HydroFlora s.r.o.

 

zboží do 1500 Kč paušálně 120 Kč
zboží nad 1500 Kč doprava zdarma

 

Ceník dopravy po celé ČR - zajišťuje firma PPL

Hmotnost zásilky do: Cena v Kč za zásilku:
1 kg 113,-
3 kg 122,-
5 kg 128,-
7 kg 138,-
10 kg 155,-
12 kg 167,-
15 kg 179,-
20 kg 192,-
25 kg 204,-
30 kg 216,-
35 kg 284,-
40 kg 371,-
50 kg 482,-

 

Ceník doběrečného

Výše požadované dobírky v Kč do: Dobírkový poplatek v Kč:
1 000,- 30,-
5 000,- 40,-
20 000,- 50,-
50 000,- 80,-
100 000,- 150,-
200 000,- 250,-

 

Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu), nese kupující náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši a nové doručení se provádí pouze na vyžádání a není prováděno opakovaně.

V případě, že si kupující nevyzvedne objednané zboží a objednávku nezruší ještě před odesláním, nebude mu umožněno uskutečnit další objednávku bez toho, aby uhradil náklady spojené se zasláním nevyzvednuté objednávky.

Nepřehlédněte - zásilku doručovanou poštou nebo přepravní společností PPL si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít. V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před doručovatelem. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte. Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, pošta nebo přepravní služba reklamaci neuzná. Za poškození vlivem přepravy neručíme.

↑ nahoru